ממליץ: קובי חקק - מנכ"ל רולדין
רולדין החלה בתהליךבחינת מערכות המידע שלה בשנת 2010. בחנה את מערכת הקופות שלה, את רשת התקשורת ותעבורת הנתונים וחיפשה מערכת ERP שתתאים לצרכיה.
רולדין בחרה ב R.M Direct לביצוע פרוייקט בחינת המערכות הקיימות והערכת חלופות עקב הידע המקצועי ומומחי מערכות מידע בסקטור הקמעונאי שיכולים לעזור, לייעץ ולהכווין את רולדין בבחירת ויישום מערכת ERP.
חברת R.M Direct בהובלת המנכ"ל שלה מר רמי מרגלית קיבלה על עצמה במלוא הרצינות את הפרוייקט והחלה לאפיין דרישותינו. לאחר מכן R.M Direct כתבה וניהלה ממכרז ספקי מערכות ERP (כ 6 ספקים לקחו חלק במכרז). במסגרת חישובי עלות תועלת שנעשו במשותף עם R.M Direct בהתקבל ההצעות למכרז, הוחלט בחברה לרכוש את מערכת פריוריטי שנותנת את המענה הטוב ביותר לצרכים שאופיינו
לשם משימה זו החל שלב נוסף של אפיון בראשות R.M Direct - אפיון מפורט של תהליכי ההזמנות הייצור והאחסנה תוךפירוט מרכיביה השונים של המערכת והביטוי המחשובי שלהם במערכת ה ERP החדשה.
במקביל R.M Direct ייעצה כיצד יש לבנות את רשת הנתונים והתקשורת עם הסניפים וכיצד לאחד רשתות עם מערכת הקופות כך שלא ייוצר נתק תקשרתי בין הסניפים למטה ובין הקופות למערכת הERP.
התהליכים המקביליים נעשו תוך שמירה על מיקוד רולדין בתהליכי עבודה סדורים ונכונים לתקופת הפרויקט.
לאחר אפיון המערכת הופקדה R.M Direct גם על הביצוע, הוצאה לפועל של יישום המערכת- R.M Direct תיאמה את הגורמים המעורבים בפרויקט בתוך רולדין, עבדה מול ספקי התוכנה והחומרה, ניהלה את היישום מול הספקים השונים כך שלמעשה היוותה בעצמה "מנהל פרויקט ברולדין" תוך הקפדה על זמני הפרוייקט ותכולת התוצרים מול הספקים השונים
הפרויקט נוהל לשביעות רצוני המלאה, המערכת עלתה לאוויר בזמן! הדרישות והאפיון היו מדוייקים כך שהמערכת משמשת אותנו נאמנה גם היום
התובנה שלי מכל התהליך הינה שלהוציא תהליך מורכב כל כך לגורם מקצועי מוריד הרבה כאב ראש, מאפשר לי לחסוך בעלויות , להיות ממוקד בעבודה השוטפת שלי.
וכמובן איפשר לי את הבחירה הנכונה ביותר עבור רולדין תוך בחינת סיכונים, ניתוחי עלות תועלת. לסיכום - חובה להשתמש בשרותי מומחה כאשר נדרשים לעשות שינוי אירגוני, מערכתי ואישי, ללא כח אדם מקצועי היודע את העבודה ופנוי או למשימה.
בברכה,
קובי חקק
מנכ"ל רולדין